freckle06 (freckle06) wrote,
freckle06
freckle06

Сфера обслуговування

Якою б гарною не була реклама, як би не турбувався продавець про кліента, і незважаючи на зручні та сучасні магазини та пункти обслуговування, сервіс обслуговування у нас залишається на дуже низькому рівні. На собі відчула всі його переваги, протягом одного дня довелося відвідати три різні магазини.
Почалося все з фірмового магазину Lenovo, що у Dream Town, там я купувала телефон. Тут все було чудово — мені показали те, що я хотіла, перевірили, ненав'язливо запропонували чохол і оформили покупку, жодних байок та впарювання чогось необхідного.  Мене це дуже порадувало, бо пам'ятаю, як колись стала свідком консультації з приводу дзеркальної камери, в мене ледве вуха тоді не пов'яли від тої несенітниці))))
Далі мій шлях лежав до фірмових магазинів Київстар та Lifecell, бо необхідно було поміняти свої сімки на мікро, обидва знаходяться у Sky Mall.
У  Lifecell обмін коштує 30 грн. і до того ж з собою треба мати паспорт, а от обрізують безкоштовно. Сам процес — це видовище не для слабодухих. Дівчина-консультат вставила картку в спеціальний пристрій, увалила зверху кулаком, потім щось там пошкрябала ножичком і мені повернули щось таке страшне та погризане,  запевнивши, що має працювати.  У мене був шок, але  що ж причитати — безкоштовно ж)))) На щастя картка таки працює))))
Далі попрямувала до Київстар, тут взагалі був абзац. Спочатку мені заявили, що стара карточка Мобі не обслуговується Київстар. Потім щось довго консультата копирсався в компі, вводив номер телефону, а тільки потім видав, що послуга платна і коштує 25 грн. Що саме цікаве, моєму знайомому нещодавно обміняли картку абсолютно безкоштовно, щоправда в іншому магазині.  Мені ж спочатку пропонували поповнити рахунок, потім взяли готівку і в результаті видали нову сімку. Але виявилося, що вона не працює, тож довелся повертатися. Наслухалася, що може то телефон не сприймає нового формату картки, чи може она бракована, а на останок ще покопирсавшись у компі чувак мені видав, що просто довго підключалося, бо ж моя картка була стороннього оперотора.
Після такого обслуговування складається враження, що в магазинах працюють зовсім некомпетентні люди, які часто несуть якусь фігню.
Так само,  мене намагалися нещодавно впевнити, що термінал не приймає мою картку, бо вона розмагнітилася, адже я тримаю її біля мобільника. І як би я то не заперечувала, мене знову і знову впевнювали у тому.
А найбільше мене насмішив колись інтернет провайдер, коли у них лежала мережа, вони мені втирали, щоб я перевірила чи приєднаний у мене кабель...
Tags: Мысли вслух
Subscribe

  • Бігач

    До недавна я знала, що Бігач - це село, що знаходиться в стороні від траси в Менському, а нині вже Чернігівському районі. Чому звернула увагу, бо на…

  • У пошуках примари

    До недавнього часу найстарішим храмом Менщини була Миколаївська церква в селі Городище. Церква була збудована у 1763 році, в 60-тих роках її…

  • Ceramic Art Zoo

    В містечку Мена, що на Чернігівщині, є зоопарк, а тепер там з'явився ще й глиняний. На Трійцю в рамках фестивалю гончарів "Куманець" я потрапила на…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 3 comments