freckle06 (freckle06) wrote,
freckle06

Трохи про Франківськ

Ранковий автобус везе нас зі Старої Гути до Франківська. Народ казав, що бували випадки, що туристів з рюкзаками було стільки, що не можна було затрамбуватися в автобус. Але нам пощастило, а можливо це просто тому, що було 4 травня і більшість вже роз'їхалася, то ми такі були одні. Тому акуратно поскладали рюкзаки на задньому майданчику і майже нікому не зважали.

Приїхали ми, здається, на третю автостанцію, то ж довелося до залізничного ще під'їжджати. Давно я вже не була у Франику, останній раз у 2015 і то галопом. Мчалась у фірмовий магазин за бальзамом, але до закриття так і не встигла. Але цього разу мені вже пощастило))) А то останній часом з Прикарпатським бальзамом у мене якось не складається, то магазин зачинений, то все порозбирали, то я не потрапляю до Франика.
Що одразу впало в очі — це велика кількість людей, центр аж кишів. Можливо це через день міста та свято ковалів, яке мало початися наступного дня і вже скрізь велися приготування — встановлювалися сцени, намети, саджалися квіти та щось ще там дороблювалося.

Першим ділом йдемо у «Цукерю»… У мене це вже традиція, щоб не було, кожного разу після відпустки в останній день у Франківську, я іду їсти тістечка, це така маленька винагорода)))
Цього разу я себе також побалувала, поназамовляла найбільше з усіх, тому фоточку давати не буду, обмежуся капучино)))) Не знаю чому так, але тут в західній частині найсмачніші солодощі, у нас вони якісь не такі.

Після двох тістечок вирушаємо гуляти містом. Так пройшлися по основним об'єктам. Майже не фотографувала, бо все те, вже не раз знімалося.

В останній мій візит на цьому місці стояло коване сонечко.

Трохи фасадів будинків.

Припали до душі графіті, чи то пак мурали)))
Франко

Гарний мурал, але сонце трохи зіпсувало фотографію)

На будинках помітила отакі меморіальні таблички, видно, що всі нові і зроблені в одному стилі.

Мурал присвячений загиблому Герою Небесної Сотні Роману Гурику.

Ну і ще парочку таких малюнків)

Далі йдемо до міського озера, тут я ще не бувала.

Навпроти шикарний парк Шевченка з величезними деревами та озерцями, тут у спеку напевно взагалі чудово.

Тим часом починає гриміти, і небом тягне хмару, тож вертаємо до центру, де у нас замовлений столик у «Десятці». Зараз будете сміятися, але в «Десятці» я також побувала вперше, не знаю якось так склалося, що кожного свого візиту у це місто, я заходила в якісь інший заклад, або ж обмежувалася тістечками)))
Назад йдемо навпростець, двориками, через шкільне подвір’я, завжди цікаво дивитися на місто ніби-то з середини. Проминули отаку будівлю.

Виходимо до Меморіального скверу. Тут поховання захисників України, які в різні часи загинули за неї. Пам’ятник Роману Гурику, якого вбили на Інститутській.

Починається дощ, таки не даремно гриміло.

Часу до потягу ще чимало, то досліджуємо кафешки міста — «Десятка», «Грот» і знову «Цукерня». Тут і пережидаємо сильний дощ за чашкою чаю. А потім був вокзал, потяг і Київ…
Вже сумую за горами і хочу знову туди повернутися…
Tags: Івано-Франківська обл, путешествия

• Київський кит

Нещодавно на ВДНГ відкрили скульптуру Київський кит. Об'єкт виготовлено з переробленого пластику і кит змінює свій колір в залежності від рівня…

• Шоколадний будиночок

В Шоколадному будиночку востаннє була давно, здається ще тоді, коли його тільки відкрили для відвідування. Пам'ятаю тодішній мій захват. А тут ще…

• По іншу строну камери

Зазвичай я знімаю фотосесії, і сама дуже рідко опиняюся но іншу сторону камери. А тут випала нагода трохи попозувати) Що головне для…

When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.