Пішла в магазин lifecell, що на Перова в торговому центрі Квадрат. Обслуговував мене такий собі Дмитро, обслуговував російською. Вставивши мою картку у свій телефон, щось там потикав у комп’ютері і сказав, що SMS-ка не приходить, а отже він не може мені поміняти картку. Коли я виказала незадоволення, він спробував щось з нею зробити ще, вимагаючи від мене три номери, що набиралися найчастіше. Потім видав, що я назвала щось не так, повернув мою картку і сказав, що її заблокували і я маю дзвонити оператору. Коли я вже почала відверто сваритися, то він сам набрав оператора, чекав хвилин 5, щось там пробубнів і тицьнув мені слухавку,щоб я пояснила які у мене проблеми. А у мене жодних проблем немає, я просто хочу обміняти сімку, а її чомусь не міняють В результаті виявилось, що картку ніхто не блокував, мабуть Дмитро просто не знає як це робиться. Нарешті після 20 хвилинної епопеї мені видали мовчки карту, проігнорувавши питання, чи все з нею буде добре.
Отакої, чи вони там у них всі такі безрукі чи то мені на таких тільки щастить. Саме прикре, що гарний магазин з новим дизайном і отаке обслуговування. Той же Дмитро зовсім не вміє спілкуватися з людьми, бубонить щось собі під ніс і зиркає так незадоволено, ніби це я до нього додому прийшла милостиню просити.
А і до речі, у прайсі чомусь не було вказано такої послуги як заміна картки. То це як?